snapchat- gaczorek


Zimą żadna ze mnie blogerka, jest mi zimno, wieje wiatr i nie mam ochoty na zdjęcia. Mogłabym czytać książki, jeść i nie wychodzić z łóżka. Mój najukochańszy zimowy strój to polarkowe śpiochy z myszką mickey, uwielbiam je! Mogłabym w nich również wychodzić z domu, co czynię idąc do pobliskiego sklepu, ale dalej bym się nie odważyła :) Tłumaczę się trochę dlaczego nie dodaję postów, ale jestem takim zmarzluchem, że w nadziei wyczekuję pierwszych dni wiosny. Nie mogę się doczekać, wtedy zdjęcia będę dodawać kilka razy w tygodniu :) Obiecuję :*








Kapelusz- Parfois
Płaszcz- Primark
Sweter- New Yorker
Spodnie- Bershka
Buty- Adidas zxflux
Torba- Michael Kors

40 komentarzy:

  1. ja uwielbiam Cię oglądać czy to w zimę czy w lato kochana! jak zwykle świetnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz wygrywa życie! A Gaczorek jak zawsze piękna:* Zastanawia mnie tylko czy Ci nóżki nie zamarzły w tych śniegowcach:D

    http://baby-twinny.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepłe uściski specjalnie dla Ciebie w te zimne dni :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważny ten płaszczyk Syl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :) zwykły żółty :) niczym ptak z ulicy sezamkowej :)

      Usuń
  5. Możesz mi oddać mróz i śnieg. Chętnie przyjmę. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszcz szczególnie ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja REWELACJA!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. haha.. Szczere podejście do sprawy. Te kilka zdań było uroczych i na mojej twarzy zagościło przyjemne rozbawienie. ;) A zestaw jaki prezentujesz na zdjęciach - pełna klasa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku ! Jakaś ty śliczna ;* Chciałabym się wybrać tam do ciebie do salonu i zrobić jakąś fryzurkę :) Ale niestety nie mam czasu :( Mam teraz dużo nauki i w tygodniu trzy sprawdziany :( A tak wracając do ciebie
    Jesteś megaaa megaaa śliczna ;*
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz pięknie jak zwykle <3 Kc :*

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byle byś była zadowolona z posta, bo to potrafi ocieplić serducho! Jesteś śliczna i masz cudowną figurę, a zdjęciami i stylizacjami kradniesz mi serce wciąż na nowo :) Miło jest czytać kogoś, kto ma takie poświęcenie dla widzów, z kogo można brać przykład i, który potrafi podnieść na duchu. Dziękuję Ci, Sylw, że jesteś tu dla nas <3

    thekallasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też wolałabym już wiosnę, ech w zimie nic mi się nie chce :/ Fajny ten płaszczyk, bardzo energetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz! :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ulubiony Twój płaszcz *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten płaszczyk podbił moje serce! Cudowny kolor i idealnie pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Ciebie i Twojego bloga. Masz świetny styl, sliczną buzię, zapał do życia i niesamowity charakter. Kobieta ideał. Uwielbiam czytać aska i Twojego bloga jestem na bieżąco oczywiście. Sama piszę bloga. Mam anoreksje bulimiczną i uwierz że to Ty dajesz mi chęci do wyzdrowienia. Na prawdę gdg Cię czytam czuję, że mogłabym wszystko ! Pozdrawiam i życzę duuużo zdrowia i wszystkiego co najlepsze. I oczywiście żeby wiosna przyszła jak najszybciej !!! ;* ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądasz w tym płaszczyku, bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju uwielbiam Cie! Pozdziwiam Cie za to co osiągnęłaś. Chciałabym osiągnąć tyle co ty :)



    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz taki czas, że każdy by chciał zostać w łóżku i z niego nie wychodzic, haha :)
    a wiem co się u Ciebie dzieje właśnie ze snapchata! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie mogę się doczekać cieplutkiej wiosny♥
    Świetna sesja :)

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wygladasz zima wiec powinnas sie do niej przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń