Banks- Stick


Oto druga z siedmiu stylizacji przedstawionych w moim pierwszym lookbooku :)
Jestem dumna, że mimo raczkowania z kanałem na youtubie udało mi się zachować systematyczność. 
Wcześniej było dla mnie nie do pomyślenia, by dodawać filmy regularnie powiedzmy raz w tygodniu, a okazuje się, że można nawet dodać dwa :) 
Dla chcącego nic trudnego. Cieszę się, że to co tworzę ma taki pozytywny odzew i mam nadzieję, że jeszcze nie raz miło Was zaskoczę. 
Tymczasem narzekaliście troszkę, że lookbook jest zbyt dynamiczny, że za mało widać stylizacje, więc na szczęście dodatkowo postanowiłam zrobić zdjęcia na bloga. Mam nadzieję, że zrekompensują Wam szybkie ujęcia, a ja w kolejnym filmiku postaram się oczywiście w lepszy sposób pokazać co mam na sobie. 
Dzięki za wszelkie uwagi odnośnie filmików, każda sugestia jest na wagę złota, ponieważ dzięki nim w przyszłości będziemy popełniać mniej błędów i tworzyć lepsze jakościowo rzeczy. 
A Wasze komentarze bardzo motywują, bardzo miło że jesteście ze mną i że tak mnie wspieracie :) 









Koszula- Mango
Spodnie- Bershka
Buty H&M
Okulary- Topshop

40 komentarzy:

  1. Wszystko podoba mi się w tych zdjęciach, ale kolor ust najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty śnią mi się po nocach ♡ byłam już chyba w 10 hm i nigdzie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te zdjęcia!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te zdjęcia!! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!! <3 Zdolny ten twój fotograf, oczywiście modelka też niczego sobie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!! <3 Zdolny ten twój fotograf, oczywiście modelka też niczego sobie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak pokazywałaś te buciki na snapie z chłopakiem. :D
    A stylizacja cudowna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka to szminka jeżeli można wiedziec? Idelanie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka to szminka jeżeli można wiedziec? Idelanie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo pamiętne buty za ktorymi nie przepada twój chłopak :D na snapie jakos nie wpadły mi w oko ale tu wodze ze sie myliłam, świetne sa! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój pierwszy komentarz ale muszę to napisać jest mega pozytywną, jak nie śledzę blogów tak na Twoje nowe posty czekam :) stylizacja świetna!
    POZDRAWIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, cudowna, cudowna, aaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w spodniach! Piękny kolor na ustach!
    Dark Roseberry

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze świetne zdjęcia, Sylwia<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja jak zwykle z resztą <3 Syl muszę ci powiedzieć,że jesteś moim autorytetem zaraz po mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest idealna! Boski nasz gaczorek! :*

    http://loonkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia są tak cudowne, że czekam na kolejne stylizacje! Inspirujesz :)

    http://sowaluuus.blogspot.com/2016/05/2905.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Sylwia, jesteś piękna. Mowę mi odjęło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, koszula i kolor ust idealnie się komponują, a te kwiaty są meeegaa! Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z każdym postem promieniejesz Syl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chcę te buttttttttttttttttty<3
    uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiamy ciebie! <3 Codziennie oglądamy na snapchacie :) Nigdy nie przestawaj robić tego, bo jesteś świetna i bardzo motywujesz do pozytywnego życia :*

    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie nieziemskie! Jak wypada rozmiarowka? Bo już już czaje się na nie na stronie

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny odcień czerwieni! Na prawde przepiekny ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Znakomite zdjęcia!! I ta szminka do ust bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale ladne te zdjecia!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Te zdjecia sa przepiekne omg

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia, super wyglądasz :)) Pozdrawiam,
    https://missstyleblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia. Inspirujesz mnie każdego dnia. Nawet szybkim pozytywnym przywitaniem na snapie. Dziękuję za wszystko co dla Nas robisz :) nie zmieniaj się :*
    http://pannazalewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna stylizacja! Uwielbiam te buty!
    Zapraszamy zainteresowanych
    http://pplmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie podoba mi się ta stylówka! :D Ogólnie masz też bardzo ładnie wykonany makijaż. Może to głupie... ale jakiego podkładu używasz? Mam straszny problem ze znalezieniem czegoś sensownego... :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne, uwielbiam twoje zdjecia :)
    http://deeeemem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja. Mi się okularki spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczne zdjęcia zakochałam się :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U - wie - lbiam Twój styl! Moja inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zainspirowałaś mnie, pięknie Ci w czerwonym.

    OdpowiedzUsuń