Lapsley- Station



Cześć :) 
Długo zwlekałam z dodawaniem postów, choć mam ich kilka w zanadrzu ale jak wspominałam czekam na projekt nowej strony. Poprawki trwają, wciąż wprowadzamy zmiany ale już lada chwila zobaczycie zupełnie inną odsłonę bloga. Wyprzedzając pytania nie będzie to nic nadzwyczajnego :) Zależy mi głównie na ładnym wyeksponowaniu zdjęć, które bez wątpienia grają tu pierwsze skrzypce :) Strona będzie czytelna i bardzo minimalistyczna, więcej szczegółów zdradzać nie będę, ale mam cichą nadzieję że zmiana Wam się spodoba. Na publikacje czekają zdjęcia z Londynu oraz Irlandii więc będzie co oglądać i wspominać :) 
Dzisiejsza sesja jest wynikiem nowej współpracy dlatego postanowiłam się z Wami nią podzielić nie czekając na stronę :) Zdjęcia wykonał młody, zdolny fotograf i tym razem jest nim chłopak :) Mam nadzieję, że sesja przypadnie Wam do gustu i standardowo dajcie znać co myślicie :) 


















Czapka- ASOS
Kurtka- Lumpeks
Spodnie- Pull&Bear
Sweter- H&M
Buty- River Island
Torebka- Chanel

 Zdjęcia FILIP PREIS

26 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja i super zdjęcia!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny sweter, szukałam coś w tym stylu :) ! A zdjęcia pierwsza klasa, widać, że ktoś ma bardzo dobre i profesjonalne oko :) klimatyczne bardzo ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie chodzisz do lumpeksow w Krakowie? Masz jakieś fajne godne polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są piękne, bardzo profesjonalne. Jednak moim zdaniem poprzednie sesje bardziej pokazują twój charakter i energię! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ujęcia, nowy człowiek ale klimat nadal Twój :) byłam w hm dzisiaj i jak mogłam nie zauważyć tego sweterka :( buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja, uwielbiam taką oryginalność!

    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ! genialną masz tą kurtkę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak i stylizacja mi się bardzo podobają! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, super zdjęcia i stylizacja! Czasem dobrze spróbować czegoś nowego (chodzi mi tu o fotografa właśnie)
    Jak mi się marzy spotkać z Tobą i porwać na zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia są niesamowite! ten klimat... a stylizacja mega. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja !
    Ta kurtka i buty <3
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i stylizacja zresztą jak zawsze. Kocham twój styl.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz!
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest genialna! Miałaś szczęście, że znalazłaś ją w second handzie ♥ Cały outfit bardzo mnie się podoba :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, tak rockowo, podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się te zdjęcia bardzo podobają, mają swój klimat. Urzekło mnie zwłaszcza te jedno, na którym jest= sama twoja twarz. Świetna kolorystyka, a stylizacja jej dorównuje! Mam czasem wrażenie, że Tobie we wszystkim dobrze ;)
    cathelaine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne zdjęcia Sylwia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny klimat zdjęć, a już nie wspomnę o stylizacji. 11/10. Aż chyba wybiorę się do ciucha w poszukiwaniu takiej kurtały!
    Pozdrawiam :')
    THE PRETTY FRECKLES

    OdpowiedzUsuń
  19. Sylwia świetna ta stylówka a zwłaszcza kurtka, boska!! <3
    MÓJ BLOG-KLIK


    OdpowiedzUsuń
  20. Sylwia co zrobic z puszącymi się włosami? Wyglądają jak szopa😩 POMOCY!!

    OdpowiedzUsuń
  21. kURDE jakim sposobem rosną Ci tak szybko włosy? masz jakies tricki czy to kwestia genetyczna? buziaki x

    OdpowiedzUsuń